قضایای نقطه ثابت مشترک برای نگاشت های شبه انقباضی سازگار ضعیف

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

قضایای نقطه ثابت مشترک برای زوج نگاشت های سازگاروزوج نگاشت های زیر سازگار

روابط بین آنها را بررسی می کنیم.سپس به مطالعه مفاهیم جدیدی مانند زیرسازگاری وبه طورزیردنباله ای پیوسته که در سال 2009 توسط بوهاجرا ارائه شده است خواهیم پرداخت. در نهایت هدف از این پایان نامه بررسی وجود ومنحصر به فردی نقاط ثابت مشترک زوج نگاشت های بالاست.

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت مشترک برای توابع انباضی ضعیف توسعه یافته تحت شرط ضعیف میر-کیلر توابع

در این مقاله به اثبات قضایای نقطه ثابت برای توابع مجموعه ای مقدار می پردازیم و بعضی از شرایط ضعیف انقباضی را توسیع می دهیم.  نتایج ما نتایج چنگ-چن و چریچ  را توسیع می دهد. در انتها با یک مثال توسیع بودن نتایج را نشان می دهیم.

متن کامل

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های c-انقباضی ضعیف در فضاهای متری مرتب

چاترجیا، مفهوم نگاشت‎ c-انقباضی را ارائه داد و ثابت کرد که، اگر x یک فضای متریک کامل باشد، آنگاه هر نگاشتc-انقباضی روی x یک نقطه ثابت منحصربفرد دارد. همچنین چوهادری، تعریفی برای c-انقباضی ضعیف که تعمیمی از مفهوم نگاشت c-انقباضی است ارائه داد و ثابت کرد که، اگر x یک فضای متریک کامل باشد، آنگاه هر نگاشت c-انقباضی ضعیف روی x یک نقطه ثابت منحصربفرد دارد. در این تحقیق به بررسی نتایج فوق در فضای متر...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت مشترک برای نگاشت های انتقباضی اکید

در این پایان نامه یک قضیه نقطه ثابت مشترک را با استفاده از مفهوم نگاشت های جابجایی r-ضعیف برای یک جفت از نگاشت های ناسازگار،بدون استفاده از کامل بودن فضا و پیوستگی نگاشت های بکار رفته بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

درباره قضایای نقطه ثابت و نگاشت های انقباضی

در این رساله قضیه ی نقطه ثابت را برای نگاشت های انقباضی و به ویژه انقباض برودر در سال 1968 مورد بررسی قرار می دهیم. نشان می دهیم بسیاری از تعریف نگاشت های انقباضی که در مقالات بعد از 1968 آمده فرمول های معادل یا حتی حالات خاص از تعاریف برودر است. هم چنین به بررسی وجود نقاط ثابت تقریبی بر روی نگاشت های انقباضی پیوسته می پردازیم. در ابتدا انواع نقاط ثابت را تعریف کرده و رابطه ی بین این نقاط را ن...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت برای انقباض ها و نگاشت های انقباضی نقطه وار مجانبی

این پایان نامه مروری بر برخی نتایج نظریه نقطه ثابت متریک است که همگی آنها تعمیم هایی از اصل اقباض باناخ هستند. بویژه،در این پایان نامه به کارهای اخیر انجام شده توسط کرک در زمینه نقطه ثابت انقباض های نقطه وار، انقباض های نقطه وار مجانبی و نگاشت های مجانباً انقباضی نقطه وار در فضاهای باناخ توجه خاص شده است.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023